Ghost knows how to model. #Selfie #Dog #Basenji #MyBaby #ModelingDogs #Photogenic #BlackandWhite

Ghost knows how to model. #Selfie #Dog #Basenji #MyBaby #ModelingDogs #Photogenic #BlackandWhite

I get wonky during my break at work. #LOL #Work #BreakTime #FunnyFaces #LongDayAtWork #Petsmart1399 #Petsmart #CleanFace #NoMakeup

I get wonky during my break at work. #LOL #Work #BreakTime #FunnyFaces #LongDayAtWork #Petsmart1399 #Petsmart #CleanFace #NoMakeup

Werid weather today, the sun dipped in & out all day AND it sprinkled a little too. #Oceanside #California #Pier #Overcast #Weather #TheOcean #PacificOcean

Werid weather today, the sun dipped in & out all day AND it sprinkled a little too. #Oceanside #California #Pier #Overcast #Weather #TheOcean #PacificOcean

Goodbye #Oceanside your weather was deceiving! #California #Sunny #Overcast #Hot #Beach #Salty #Sunkissed #Swimming #TheOcean

Goodbye #Oceanside your weather was deceiving! #California #Sunny #Overcast #Hot #Beach #Salty #Sunkissed #Swimming #TheOcean

A Good Friend.  (; If ya know what I mean. #Pirate #Rum #Spiced #Alcohol #Drinks

A Good Friend. (; If ya know what I mean. #Pirate #Rum #Spiced #Alcohol #Drinks

tagged → #alcohol #drinks #spiced #pirate #rum
New hair. #Ombre #Brown #Blonde #Tones #Hair #Dye #HairStyles #BlueEyes #Summer #Selfie

New hair. #Ombre #Brown #Blonde #Tones #Hair #Dye #HairStyles #BlueEyes #Summer #Selfie

Decided to try the `Ombre look. #Hair #Dye #Ombre #DipDye #Blonde #BlueEyes #HairDye #Summer #Smiley #Happy

Decided to try the `Ombre look. #Hair #Dye #Ombre #DipDye #Blonde #BlueEyes #HairDye #Summer #Smiley #Happy

I’ve had enough of running away…

allyson-wonderlnd:

What I love about Deadpool is that he’s got 2 attractive woman on his side and he’s more excited about Waldo. I love accurate cosplay.

upclosefromafar:

openyourthird-eye:

highonvodka:

themixedbagofspooky:

spoopy-len-in-a-dress:

riningear:

doryishness:

displaced-angel:

ryedragon:

inritum:

reblog and make a wish!this was removed from tumbrl due to “violating one or more of Tumblr’s Community Guidelines”, but since my wish came true the first time, I’m putting it back. :)

OH MY FUCKING GOD, IT’S BACK ON MY DASH.
THIS SHIT WORKS OKAY, I AM DEAD SERIOUS.
The last time I saw this on my dash, I didn’t think it would happen, so jokingly I wished I could go to a fun. concert.
AND GUESS WHAT, I WENT TO A FUCKING FUN. CONCERT.
THIS SHIT WORKS, TRY IT.

YOOOOOOO
I SAW THIS ON MY DASH THE OTHER DAY AND THOUGHT “ITS WORTH A TRY” SO I WISHED I COULD GET A 3DS
LITERALLY LIKE 4 DAYS LATER MY DAD SENT ME A PICTURE OF THE 3DS XL HE BOUGHT FOR ME WHILE I WAS AT SCHOOL
IM STILL FREAKING OUT ABOUT THIS

holy fuck, I didn’t expect this to work, I was like psh, whatever it’s just a quick reblog, but I wished my Dad would actually respond back to me AND HE FUCKING DID A FEW DAYS LATER, I GOT A FUCKING TEXT FROM MY DAD TODAY WHO HASN’T SPOKEN OR RESPONDED TO ME IN MONTHS HOLY FUCK WHAT IS THIS MAGIC IT WORKS. 

I WANTED TO SEE MY BOYFRIEND AND I DIDN’T THINK I’D GET DAYS OFF BUT THIS WEEKEND I’M HEADING UP THERE??? THIS IS CRAZY SHIT 

SO LIKE I JOKINGLY WISHED FOR MY OWN LEN KAGAMINE AND THEN LIKE A WEEK LATER I GOT A LEN NENDOROID??? H ELP

WTF OKAY SO THIS SHOT ACTUALLY WORKS BECAUSE WHEN I WISHED, I HAD WISHED MY CRUSH WOULD LIKE ME BACK AND GUESS WHAT? I HAVE A BOYFRIEND NOW. WHAT THE HELLLLL?????

ok I’ve said this before but IM DOING IT AGAIN THE FIRST TIME I SAW THIS, MY WISH DID COME TRUE SO I REBLOGED AGAIN AND SAID IT IN THE TAGS BUT THEN I WISHED FOR SMTH ELSE AND IT LITERALLY LITERALLY HAPPENED LIKE A COUPLE DAYS LATER WHAT THE HELL SO NOW IM WRITING THIS HERE FOR YOU BC I DONT BELIEVE IN THIS CRAP BUT STILL IT’S AN AWFULLY BIG COINCIDENCE

OKAY I SWEAR TO GOD THIS THING WORKS YOU HAVE TO PATIENT BC I WISHED THAT I COULD MOVE AWAY FROM MY SHITTY TOWN TO A WARM PLACE AND GUESS WHAT THIS JULY IM MOVING TO NORTH CAROLINA OKAY GUYS IM NOT MAKING THIS UP I AM SO CONFUSED ACTUALLY THIS IS GREAT BYE

🐘

upclosefromafar:

openyourthird-eye:

highonvodka:

themixedbagofspooky:

spoopy-len-in-a-dress:

riningear:

doryishness:

displaced-angel:

ryedragon:

inritum:

reblog and make a wish!


this was removed from tumbrl due to “violating one or more of Tumblr’s Community Guidelines”, but since my wish came true the first time, I’m putting it back. :)

OH MY FUCKING GOD, IT’S BACK ON MY DASH.

THIS SHIT WORKS OKAY, I AM DEAD SERIOUS.

The last time I saw this on my dash, I didn’t think it would happen, so jokingly I wished I could go to a fun. concert.

AND GUESS WHAT, I WENT TO A FUCKING FUN. CONCERT.

THIS SHIT WORKS, TRY IT.

YOOOOOOO

I SAW THIS ON MY DASH THE OTHER DAY AND THOUGHT “ITS WORTH A TRY” SO I WISHED I COULD GET A 3DS

LITERALLY LIKE 4 DAYS LATER MY DAD SENT ME A PICTURE OF THE 3DS XL HE BOUGHT FOR ME WHILE I WAS AT SCHOOL

IM STILL FREAKING OUT ABOUT THIS

holy fuck, I didn’t expect this to work, I was like psh, whatever it’s just a quick reblog, but I wished my Dad would actually respond back to me AND HE FUCKING DID A FEW DAYS LATER, I GOT A FUCKING TEXT FROM MY DAD TODAY WHO HASN’T SPOKEN OR RESPONDED TO ME IN MONTHS HOLY FUCK WHAT IS THIS MAGIC IT WORKS. 

I WANTED TO SEE MY BOYFRIEND AND I DIDN’T THINK I’D GET DAYS OFF BUT THIS WEEKEND I’M HEADING UP THERE??? THIS IS CRAZY SHIT 

SO LIKE I JOKINGLY WISHED FOR MY OWN LEN KAGAMINE AND THEN LIKE A WEEK LATER I GOT A LEN NENDOROID??? H ELP

WTF OKAY SO THIS SHOT ACTUALLY WORKS BECAUSE WHEN I WISHED, I HAD WISHED MY CRUSH WOULD LIKE ME BACK AND GUESS WHAT? I HAVE A BOYFRIEND NOW. WHAT THE HELLLLL?????

ok I’ve said this before but IM DOING IT AGAIN THE FIRST TIME I SAW THIS, MY WISH DID COME TRUE SO I REBLOGED AGAIN AND SAID IT IN THE TAGS BUT THEN I WISHED FOR SMTH ELSE AND IT LITERALLY LITERALLY HAPPENED LIKE A COUPLE DAYS LATER WHAT THE HELL SO NOW IM WRITING THIS HERE FOR YOU BC I DONT BELIEVE IN THIS CRAP BUT STILL IT’S AN AWFULLY BIG COINCIDENCE

OKAY I SWEAR TO GOD THIS THING WORKS YOU HAVE TO PATIENT BC I WISHED THAT I COULD MOVE AWAY FROM MY SHITTY TOWN TO A WARM PLACE AND GUESS WHAT THIS JULY IM MOVING TO NORTH CAROLINA OKAY GUYS IM NOT MAKING THIS UP I AM SO CONFUSED ACTUALLY THIS IS GREAT BYE

🐘